.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر از حرکت انقلابی آقای رئیس جمهور

به گزارش شمال ؛ احسان رستگار در آخرین به روزرسانی وبلاگ خود نوشته است:

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

شب پخش آخرین مسابقات تیم ملی کشتی آزاد در بازی های 2012 المپیک لندن بود که در سایت ها خبر زلزله اهر منتشر شد. در شب اول آمار کشته ها از 40 نفر تجاوز نمی کرد. هر چه گذشت اجساد بیشتر و بیشتر از زیر آوار خارج شدند و آمار افراد کشته شده افزایش یافت. اکنون بر اساس آخرین آمار غیر رسمی اعلام شده، حدود 306 نفر کشته شده اند.

 

این که چرا و چگونه با زلزله ای 6/2 یا 6/3 ریشتری باید چند هزار نفر زمین گیر شوند و چند صد روستا نابود شوند، خود بسیار محل بحث است، این که چرا در ابتدا از کمک های جهانی استفاده نمی کنند جای سؤال است، این که چرا 8000 چادر در مسیر کمک رسانی به زلزله زدگان به سرقت می رود هم خیلی عجیب است، این که چرا رئیس جمهور به قول صراط نیوز به جای عیادت می رود زیارت و آن هم با جمعی خانوادگی خیلی عجیب است و از همه ی این ها عجیب تر، اتفاقی است که در ذیل می آید: 

مقام معظم رهبری تسلیت گفتند، رئیس قوه ی مقننه تسلیت گفت، رئیس قوه ی قضائیه تسلیت گفت، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تسلیت گفت، رئیس مجلس خبرگان رهبری تسلیت گفت، تاج زاده از زندان تسلیت گفت، خاتمی تسلیت گفت، شورای هماهنگی جنبش راه سبز تسلیت گفت، سازمان منحله ی مجاهدین انقلاب اسلامی تسلیت گفت، جوانان اصلاح طلب سیستان تسلیت گفتند، کاخ سفید تسلیت گفت، وزیر امور خارجه آلمان تسلیت گفت، وزیر امور خارجه ی بریتانیا تسلیت گفت، شاهین نجفی تسلیت گفت، اصغر فرهادی هم تسلیت گفت ولی احمدی نژاد تسلیت نگفت!

جناب آقاي ارنست باي كروما

رييس‌جمهوري سيرالئون

در گذشت مادام آليس روزالين كروما، مادر گرامي‌تان را كه معلمي سختكوش و دلسوز بود، به جنابعالي، دولت و ملت سيرالئون تسليت مي‌گويم.

ضمن ابراز همدردي با جنابعالي و ملت سيرالئون، از خداوند متعال غفران و رحمت الهي براي آن مرحومه، صبر و شكيبايي بازماندگان و سربلندي و شادكامي دولت و ملت سيرالئون را مسألت دارم.

محمود احمدي‌نژاد
رييس‌جمهوري اسلامي ايران

ما هم طی پیامی از این عمل آقای احمدی نژاد تقدیر به عمل می آوریم:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با اهداء سلام و احترام و ابراز تعجب و اظهار تأسف خدمت آقای رئیس جمهور از این جا که تهران باشد به آن جا که مدینه النبی باشد
پیام تسلیت شما به مادر محترم رئیس جمهور سیرالئون سرکار خانم مادام آلیس روزالینا کروما را دیدیم و و خواندیم و حظ وافی و حیرت کافی بردیم. همین الآن پیام تسلیت بنیانگذار سبک هالا -که یکی از سبک های آزاد رینگی در ورزش های رزمی است- را دوستانم برایم تعریف کردند و یاد شما افتادم. حالا این که رئیس سبک هالا تبریک گفته به کنار آقای احمدی نژاد، نکته این جاست که کاخ سفید تسلیت گفت و شما تسلیت نگفتید. شاید این به خاطر خوی استکبار ستیزی شماست که چون آمریکا تبریک گفته و شما آمریکا ستیزید، تسلیت نگفتید تا کار آن ها را نکرده باشید. آقای تاج زاده از زندان تسلیت گفت ولی شما نه از تهران و نه از مدینه تسلیت نگفتید. راستی! انجمن پینگ پونگ شهرستان رودان هم تسلیت گفتند!  راستی! زیارت قبول! حجکم مقبول اخوی! التماس دعااا!!!  ان شاء الله سفر خانوادگی کاملاً اضطراری شما آن هم دو روز پیش از موعد مقرر خوش بگذرد و به میمنت و مبارکی به سرزمین زلزله زده تان بازگردید. راستی! الآن سفر استانی خوش نمی گذشت که تشریف ببرید آذربایجان شرقی؟! همه ی این سؤالات بخشی از ابهاماتی بود که داشت ذهنم را منفجر می کرد. یا علی! التماس دعا! راستی! فکر کنم تا چند لحظه ی دیگر بروس لی هم تسلیت بگوید آن هم از آن دنیا ولی شما نه! در پناه حق! به امید هدایت وافی و کافی شما در دیار حق و بازگشتتان به دیار غربت! راستی! کریس دی برگ هم دوستان گفتند که تسلیت گفته!
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

باران 25 مرداد 1391
به قرآن گريه داره كه يكي اين همه ملت رو تحقير كنه، اگه خاتمي بود چه كفن پوشاني كه قيام نميكردند!!!!!!
نا شناس 25 مرداد 1391
بزرگ نمايي نكنيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.641 seconds.